fbpx
spremanje auta za putovanje
Uncategorized

Spremanje auta za putovanje

Spremanje auta za putovanje – U ovom tekstu će, u najkraćim crtama biti obuhvaćeno sve ono što vam je potrebno da znate oko spremanja vašeg automobila za more.  Zahvalite nam kasnije, ili ne morate, na vama je.

Za početak, obavezno je da imate rezervni točak u gepeku, uz to se podrazumevaju i ključ za točak i dizalica.

Dalje, proverite pritisak u svim gumama, pa i u rezervnoj gumi, nakon toga i dubinu gazećeg sloja.. I evo jednog malog trika od nas:

Ako niste znali – Napumpajte gume za 0.3 do 0.5 bara više nego što je proizvođač predvideo, i vaš auto će trošiti manje goriva.

Stigli smo do tečnih stvarčica.. Sve tečnosti u vašem motoru treba da napunite do maksimuma (ulje, rashladna tečnost, kočiona tečnost, tečnost za pranje šoferšajbni).

CREVA: ne smeju curiti; KAIŠEVI: moraju biti propisno zategnuti

Što se tiče metlica brisača, nije obavezno, ali bi poželjno bilo da budu čiste kako ne bi ostavljale tragove. Savetujemo vam da sunđerom očistite i gumice brisača kako bi odstranili moguću prljavštinu koja se nakupila.

OČISTITE FILTER ZA VAZDUH! Filter za vazduh mora biti čist, u suprotnom.. povećana potrošnja, otežano kretanje.

Kočnice su jedne od najrizičnijih problema na autu. Kad god osetite neke probleme na kočionom sistemu ,(nebitno da li je pred putovanje) odmah posetite vašeg servisera! Evo još jednog brzog saveta – Ako prilikom kočenja čujete jako škripanje ili da slabije koči, verovatno je vreme da promenite kočione ploče.

KLIMA -filter za klima uređaj bi trebalo uvek da bude čist, odnosno zamena filtera, čišćenje sistema i provera količine gasa u sistemu.

Ovo možda znate ali, punjenje vašeg akumultora mora uvek biti u odgovarajućoj veličini – Ukoliko nije, pojaviće se svetlo-zelena masa na klemama vašeg akumulatora, ona se otklanja tako što se polije hladnom vodom.

Za kraj, još jedan mali savet od nas:

Ako imate još neko duže vreme pre polaska na put, a planirali ste da servis uradite malo pre polaska, odradite taj servis pre vašeg isplaniralog vremena. Verujte nam, mnogo će vam pomoći.

Nakon svega ovoga mođete slobodno reći da ste u potpunosti obavili spremanje auta za putovanje!

Vaš AMC.

Grčka
Uncategorized

Putovanje u Grčku

Zamislite ovaj prelepi scenario:

Putovanje u Grčku – Dolazi leto, sve više je sunčanih i vedrih dana, bez trunke oblaka, kroz prozor kafića posmatrate mnoštvo ljudi u parku sa svojom decom kako šetaju, dobacuju se loptom, igraju se sa psom.. izledaju veoma srećno i na njihovim licima se ne prepoznaje nikakva zabrinutost.

Razmišljate malo o svom životu i ubrzo dolazite do ideje da iskoristite to prelepo vreme koje vam je pruženo. Ne ide vam se baš u šetnju parkom, ali razgledate koja aktivnost bi bila idealna za vas. U torbi pronalazite flajer koji vam je utrpan juče dok ste pešačili trgom, na kome piše:

SMEŠTAJ GRČKA ZA MALE PARE

Pošto jelte nemate šta pametnije da radite čekajući da vam stigne naručena kafa, odlučejete da pročitate šta je u ponudi.. „Uhmm ovo ne igleda loše, da, da.. ma za ove pare ovo je vrh, i sobe su odlične.“ Pozivate broj i saznajete da je sve onako kako je napisano i da se mesta već popunjavaju.

Totalno uzbuđeni, brzo ste obavestili vašeg partnera o ponudi, a nakon toga i grupu najboljih prijatelja, koji su ujedno i planirali da ove godine idu baš do Grčke na more. Svi ste jako oduševljeni i zadovoljno pozivate ponovo broj sa flajera, zakazujete i spuštate slušalicu.. Ruke vam se znoje i ne možete da verujete da se sve desilo toliko lako. Ispijate kafu na brzaka i vraćate se na posao jer je pauza gotova.

Odmor može da počne…

Nedelju dana kasnije, i dalje uzbuđeni, u dogovoru sa dobrodušnim šefom uzimate godišnji odmor koji kreće od sutra. Ne možete da dočekate da se završi smena da stignete kući i da započnu pripreme za letovanje. Stigli ste kući, ne uzimate ništa za jelo, već odmah pravite spisak stvari koje su vam neophodne.

Sutradan ste ustali, putovanje je za dva dana, spremni ste za šoping. Na putu do tržnog centra, proveravate sa prijateljima kakvo će vreme biti na tom mestu kada budete tamo.. Ubrzo saznajete da će baš tih dana biti najlepše moguće vreme, takoreći savršeno.

Kreće kupovina, pare se ne štede, kupujete sve što vam je potrebno, pa i više od toga. Vraćate se i već razmišljate koju ćete novu hranu probati i šta ćete sve posetiti.

Dan putovanja

Naspavali ste se i ustali ranije, odvezli ste auto do perionice da bude čist i spreman za put. U povratku svraćate u prodavnicu za hladne napitke i nešto slatko. To je to. Sigurni ste da ste sve sa spiska spakovali u kofere, unosite ih u gepek, i kreće zabava.- Putovanje u Grčku!

Toliko ste se za ovo spremali i čekali, da ste sigurni da ništa ne sme poći po zlu.

Vreme vam jako brzo prolazi, slušate omiljenu muziku, zajedno pevate, snimate storije, zatim ste odmorili i ručali u finom restoranu pored glavnog puta, nastavljate dalje, zastajete na pumpu da sipate gorivo, prelazite prvu granicu, tu je druženje i dalje, sve ide po planu, približavate se granici Grčke i razmišljate da li da se zaustavite negde da večerate.. ali ipak se odlučujete da nastavite put, pa da u Grčkoj negde svratite na klopu.

Putovanje u Grčku se završava…ili ipak ne?

Ušli ste u Grčku, prošli ste granicu bez poteškoća, sve više se radujete vašem odmoru, prolazite pored restorana koji vam se nije svideo kako izgleda: „Prvi sledeći koji bude, tu ćemo jesti“.

Nakon 20 kilometara, svi čujete čudan zvuk motora vašeg auta, minut kasnije odjednom čujete da je nešto puklo kod vas na autu, auto se zatim sam gasi i polako usporava, a pošto ne postoje poesebna mesta za parkiranje pored kolovoza, vi ste prinuđeni da se zaustavite na sporijoj, desnoj traci. „Šta je ovo sad!? Pa na tehničkkom je sve bilo u redu!! JAOOO“

Šta sad?

Noć je, slabo je prometno, izlazite iz auta da vidite šta se desilo, da se nije nešto otkačilo. Ne zapažate ništa čudno, ali auto i dalje ne uspeva da se upali. Parkirani na sred puta, 700km od kuće, gladni, umorni, nemate koga da pozovete, van civilizacije, krećete da paničite i da razmišljate o rešenju. Pokušavate da stopirate, ali niko od drugih vozila ne želi da vas šlepa toliko, i oni putuju na svoje odmore.

Shvatate da nema drugog rešenja nego da pozovete lokalnu šlep službu, duboko ste razočarani ali se ipak nadate da će sve biti okej. Nakon što saznajete da će vam šlepanje i popravka koštati koliko i cela vaša ušteđedvina spremnjena za odmor, kreće hvatanje za glavu i bes, udarate rukama o krov auta. Počinje da bude hladno, drugi sat kako čekate šlep službu, još uvek ništa niste jeli, svi ste isfrustrirani, bezvoljni i nervozni: „Nikad više neću da putujem!!“ Dva sata kasnije stiže vaša šlep služba i vaše putovanje je potpuno uništeno.

Da li ipak ima rešenja?

Ehh taman će nam ostati para da platimo gorivo nazad… Maa bar smo se provozali ako ništa… Uvek možemo da skoknemo do jezera … Da smo se bar setili da uzmemo neku karticu od onih što nude godišnje usluge… Ko nudi? Kakve usluge?… Ma neka firma – AMC se zove valjda, nudi neke pakete ako ti stane auto pa da prođeš jeftinije… Aaaa daa, znam za njih, da imaju nešto, a i ko je očekivao da će se baš nama desiti ovo… A jebiga kad smo baksuzi, nikad ne reci nikad… Sad ću proveriti na Home Page-u njihovog sajta šta konkretno nude, evo slušaj…

…Mogli smo uzeti ovaj EVROPA STANDARD Paket… Piše da je super za ljude koji putuju u Evropi, i baš je povoljan, vidiš, za 3490 dinara godišnje šta se sve dobija… Šta?..

EVROPA STANDARD Paket sadrži:

1x šlepanje do 300e (cela Evropa)

1x šlep iz Evrope do kuće

1x hotelski smeštaj plaćen (do 60e po osobi)

1x prevoz putnika do Srbije

1x šlepanje do 60km (Srbija)

1x popravka na licu mesta (Srbija)

1x prevoz svih putnika (Srbija)

1x hotelski smeštaj plaćen (Srbija)

1x pravni savet

…A vidiš, ima i ovaj malo bolji paket, piše premium, slušaj šta on ima za 4990 dinara godišnje… Da čujem?

EVROPA PREMIJUM Paket sadrži:

2x šlepanje do 400e (cela Evropa)

2x šlep iz Evrope do kuće

2x hotelski smeštaj plaćen (do 70e po osobi)

2x prevoz putnika do Srbije

2x šlepanje neograničena km (Srbija)

2x popravka na licu mesta (Srbija)

2x prevoz svih putnika (Srbija)

2x hotelski smeštaj plaćen (Srbija)

2x pravni savet

… Brate oba su dobra, moramo da uzmemo neki obavezno, kako se ne setismo pre puta jaooo… Daj odma da pozovemo da uzmemo neki, vidiš ima popust ako uzmeš paket onlajn, a traje godinu dana… Ajde, ja zovem… Vidiš i ovo nisam znao hmmm, AMC je najbolja služba za pomoć na putu u Srbiji… Stvarno?… Daaa, slušaj ovo:

„AMC Srbija je Vaš pouzdani partner na točkovima jer ćemo u roku od 30-60 minuta biti sa Vama, na bilo kojoj tački Srbije i Evrope da se nalazite! Ako Vam se vozilo pokvari, ostanete bez goriva ili desi saobraćajna nezgoda, u najkraćem vremenskom roku ćemo se stvoriti ispred Vas, odšlepati pokvareno vozilo, smestiti Vas u hotel i dostaviti ključeve gde god da prebivate u tom trenutku! U slučaju potrebe naplate štete osiguravajućem društvu prilikom saobraćajne nezgode – pružamo Vam stručnu pomoć i pravno savetovanje.“

… Strava brate.

Tako da sada znate lekciju, uz AMC Srbiju, Vaše Putovanje u Grčku može da počne!

Komunikacija u saobraćaju
AMC Novosti

Komunikacija u saobraćaju

Komunikacija u saobraćaju

JOŠ JEDNA zanimljiva tema, pa pokušajte da pročitate sve, jer obećavamo da će vam biti od koristi. I da.. ovo slobodno možete čitati na našu odgovornost! 🙂

Kao što ste imali prilike da vidite u naslovu (Komunikacija u saobraćaju), danas govorimo o neverbalnoj komunikaciji. Ovo bi svi vozači trebalo da nauče, a time će izbeći neprijatne situacije i ono bitnije – saobraćajne nezgode.

Postoji masa različitih znakova, pantomima, pokreta.. i svaki od njih je koristan ako se pravilno upotrebi. Obratite pažnju!

1) Štop svetla

Ako na primer želite da ukočite, samo dotaknite pedalu kočnice nekoliko sekundi ranije.
Tako će vozači iza vas videti vašu nameru da se zaustavite i neće biti problema!

2) “Sva četiri”

Ako se približavate koloni ili nekom mestu gde se desio udes, možete da uključite 4 migavca čak pre nego što se zaustavite (dok se krećete ka zastoju).
Ovako će vozači iza vas razumeti jasno i nedvosmisleno da je u pitanju neki događaj ispred.

3) Ruka kroz prozor

Znate i sami da leti često vozači izbace ruku kroz prozor, što je i normalno zbog same vrućine.
Jedino što morate paziti je da tom rukom slučajno ne dajete dvosmislene znakove drugim vozačima. A ako zaista obaveštavate učesnike u saobraćaju tom rukom, gledajte da to bude baš precizno ono šta ste naumili da uradite.

4) Pešaci

Jedna od svakako skupljih kazni – Ne stati na pešački.
Ukoliko vidite da pešak ima nameru da pređe ulicu, zaustavite se i dajte mu gest rukom da pređe. Kao Vaše odobrenje da bi se osetio bezbednije, ili mimika licem bi bila dovoljna ako ste ostvarili kontakt očima.

5) Položaj vozila u traci

Kada želite da skrenete sa auto ili moto puta, možete pomeriti auto skroz uz desnu ivicu kolovoza! Na taj način će vozači razumeti vašu nameru da uskoro skrećete.
A takođe, kada propuštate vozilo iza vas, a znak dozvoljava preticanje na toj deonici puta – pomerićete se uz desnu ivicu kolovoza i dati desni migavac na kratko. A kako da obavestite kada pretičete? – Kratak svetlosni signal, poznat kao blicanje, i levi migavac bi bili sasvim dovoljni.
Naravno sklanjate se u stranu i kada prolaze hitne službe, to je normalno.
Još jedna bitna stvar. Ako vozilo ispred vas, pod levim migvcem pretiče neku kolonu ili vozilo – To je još jedan dobar znak da je leva traka slobodna. Jer vozač ispred vas daleko bolje vidi nego vi, logično. Koristite tu signalizaciju da bi i vi obavili svoje preticanje!

6) Ablendovanje

Kada od vozača koji se kreće iz suprotnog smera vidite kratko i odsečno ablendovanje, to je znak da nešto nije u redu (ili kod vas ili na putu). Treba da proverite da li su vam svetla upaljena i da li ste vezani.
Ukoliko je sa vama sve u redu, onda se sigurno nešto nalazi u pravcu vašeg kretanja, a to je uglavnom kontrola saobraćaja.
Napominjemo da je svako obaveštavanje o kontroli na ovakav način zabranjeno, ali to svakako spada u neku vozačku solidarnost i nemojte se iznenaditi kada neko vama to uradi.

7) Suženi put

Kada se na ovakvom putu približavate krivini koja je nepregledna, možete pre same krivite dati svetlosni ili zvučni signal koji označava da ste tu.
Time će se vozač iz suprotnog smeta pomeriti u stranu i usporiti kako biste se bezbedno mimošli. Ukoliko i on odgovori blicanjem ili auto sirenom, onda možete i vi da usporite kako bi ga propustili.

8) Propuštanje

Ukoliko se na putu sa više traka nalazite u levoj traci, a pritom se krećete maksimalnom dozvoljenom brzinom i neko iza vas vam daje znakove da se pomerite u desnu, onda se pomerite!
Nemojte se inatiti i pustite ga neka prođe – Ima ko je zadužen za kontrolu brzine!

Sigurno ste neke od ovih stvari već znali i videli, ali nikad nije loše da se podsetimo, i da stavimo sve u jednu celinu. Sada ovaj tekst možete poslati novajlijama ili kome mislite da će služiti, a mi se nadamo da smo pomogli.
Vaš čuvar na putevima – AMC!
Opasne i pogresne navike vozaca
AMC Novosti

Opasne i pogrešne navike vozača tokom vožnje

OPASNE I POGREŠNE NAVIKE VOZAČA TOKOM VOŽNJE

Opasne i pogrešne navike vozača, zaista je lepo što ste pogledali naslov i odlučili da pročitate tekst.

To znači da umete da priznate grešku i da ste spremni da se maksimalno unapredite i popravite vašu vožnju!

Da, jasno nam je da vi sad razmišljate kako je nama u interesu da bude što više problema na putevima (u prevodu – više posla za nas), ali to je potpuno pogrešno jer u suprotnom, ovaj tekst ne bi bio objavljen.

Mi, pre svega ostalog, želimo da se vi osećate bezbedno pored nas, da postanete što profesionalniji vozač i da vaša porodica, deca ili devojka ne moraju da brinu tokom zajedničkih putovanja. 🙂

Pa da krenemo.. slušajte pažljivo!

1) Vožnja jednom rukom

Ukoliko vi ne radite ovo, sigurno znate za one ljude koji govore kako je to “šmekerski“, privlačno, izgleda kuuul i tako dalje.. Tačno je sve to, ALI!

Tokom žestoke vožnje NE možete dovoljno brzo da reagujete na promene uslova u saobraćaju!

Druga stvar – u slučaju da se aktivira vazdušni jastuk, verovatno ćete završiti sa teškim povredama.

Preporučujemo da položaj ruku bude raspoređen kao kazaljke na časovniku kada je 15 do 3, ili 10 do 2. Zavisi od samog volana, ali nikako ruke previše nisko jer tad je jednako teško da se odreaguje.

2) Vozačko sedište

Trudite se da sedište postavite tako da budete dovoljno udaljeni ali i dovoljno blizu volanu i komandama.

Morate da se osećate komforno, pa ako vozite isti auto nakon vašeg brata ili druga, podesite udaljenost sedišta i ogledala kako vama najbolje odgovara, nemojte žuriti!

3) Vožnja bez odmora

Mislim da nema potrebe da komentarišemo, ovo može biti i gore od alkohola..

Parkirajte auto, odmorite pa nastavite. Bolje je na odredište stići 15 minuta kasnije, ali ipak stići!

4) Neadekvatna obuća

Nemojte obuvati patike čisto da vam ne bi „pisali kaznu“. Shvatite da morate dobro da osetite otisak noge na pedalu, i da ovakve stvari mogu biti pogubne!

Dakle, pod neadekvatnom obućom se smatraju: sandale, japanke, cipele sa visokom potpeticom.

ALI i sve ostalo u čemu se ne osećate prijatno! (kao što su veliki broj Nike AiR MaX patika sa visokim đonom)

Ukoliko vam noga nije stabilna na komandi, može doći do klizanja noge sa pedale ili zaglavljivanja noge, što za posledicu ima da ne ukočite na vreme! Spakujte sa sobom rezervnu obuću za izlazak ako ne možete da se prilagodite da nosite iste patike nakon što parkirate auto.

Naravno nemojte voziti bosi.. da.. i ovo je trebalo da se pomene.

5) Stvari koje odvlače pažnju vozačima

To je sve individualno, ali najčešće su to: cigareta, mobilni telefon, šminkanje tokom vožnje, ljubimac u krilu, a na sve to se dodaje i omlijena muzika ili partner na suvozačevom sedištu.

Ne, ovo se ne odnosi samo na početnike, nego na sve vozače.. Multitaskovanje nikako ne može biti dobro jer vozač ostaje bez fokusa, sa rizikom da mu neka od važnih situacija promakne.

A u vožnji, sve je važno!

6) Nepropisno parkiranje

Naslov opasne i pogrešne navike vozača, na prvi pogled možda ne deluje relevantno, ali nepropisno parkiranje posve može biti vrlo opasno i takođe može veoma biti štetno ako pređe u naviku.

Vozači koji ulaze u krivinu mogu da ne primete da ste se zaustavili 10 metara nakon skretanja.

Još bitnija stvar, kada zaustavite auto na pešačkom prelazu, pešaci će se truditi da vas zaobiđu i bezbedno pređu na drugu stranu kolovoza, a tom prilikom su u opasnosti od drugih automobila koji učestvuju u saobraćaju.

7) Rastojanje

Održavajte rastojanje, ako ne zbog vas, onda zbog onih “pametnih“, što vole da nebezbedno pretiču. U tom slučaju ćete mu omogućiti da se brzo vrati u desnu traku ispred vas i izbegne nezgodu.

Takođe kada je reč o semaforu, nemojte se “nabijati“ ljudima uz branik.. Zaustavite auto nekoliko metara iza i dajte prostora i vremena vozaču ispred vas da krene (ako je početnik, može se desiti da na blagoj uzbrdici krene unazad, pa će moći na vreme da odreaguje).

Pored svih navedenih stvari, postoje još mnoge druge, kao i neke banalne (alkohol, neadekvatna oprema, divljanje u zoni škole..) koje se podrazumevaju, naravno da tekst ne može sve da obuhvati.

Ovde završavamo, primenite ove osnovne sitnice, i vi sami ćete se osećati sigurnije, pošaljite ovo nekome za koga smatrate da je neoprezan – najblaže rečeno, i nastavite da pratite AMC.

A ako želite da budete super – mega – ultra bezbedni – prijavite se za neki od naših skromih paketa 🙂

AMC Novosti

Nemojte verovati ovim automobilima!

NEMOJTE VEROVATI OVIM AUTOMOBILIMA!

Pre svega, želimo da naglasimo da ovaj tekst nije nikakvo naše „stručno“ mišljenje, već se radi o statistici podataka od strane samih proizvođača, pa samim tim nemamo nameru da bilo koga uvredimo. Uživajte!

Najnepouzdaniji automobili u poslednjih 10 godina

 

Pre svega je važno da napomenemo, ukoliko se ne održava, svaki auto će se kvariti i tu nema dileme!

Ovo je spisak automobila koji za to imaju najveće predispozicije, a mi ćemo vam pokazati na šta da obratite pažnju, jer potpuno je i logično da svaki automobil u nekoj seriji ima određene greške, a pogotovo kada je reč o prvim serijama.

.

Tesla Model S

Tesla model S

Osmo mesto u poslednjih 10 godina, na našoj skromnoj listi zauzima, verovali ili ne, Tesla Model S. Da, znamo da je Tesla high-tech automobil sa početnom cenom od čak 60.000 evra..

Ali najčešći problem na ovom autu su električne greške. – Problemi sa otvaranjem i zatvaranjem auta, paljenjem, i nažalost, dešava se da se auto sasvim slučajno i iznenada zaustavi i da ne može ponovo da se pokrene.

Ponovo da napomenemo, da ovo nije nikakva mržnja, već čiste činjenice na šta upozoravaju i sami proizvođači! I da, normalno je da ćete pre videti kako AMC ili neka druga šlep služba odnosi neku tamo zaustavljenu Škodu sa puta nego Teslu S, što ne znači da je Tesla perfektan auto.

Idemo dalje. .

BMW M4

BMW M4

Ljubitelji bmw-a mogu da preskoče ovaj pasus 🙂 Glavni problem ovog automobila su ni manje ni više, problemi sa kočionim sistemom, što složićete se nije mala stvar.

Mnogi su se uverili u to, pod tim mislimo ljudi koji su imali prilike da malo žešće provozaju ovaj auto, da im se pojavljuje na displayu, da nešto nije u redu sa kočnicama.

Pored toga, problem sa sistemom za zabavu i informacije, koji da se obnovi, košta mnogo više nego popravka kočnica. Ne baš isplativ auto zar ne?

.

Ford Galaxy treće generacije

Ford Galaxy 3. generacije

Na šestom mestu čuveni Ford Galaxy, a razlog zašto se našao na našem spisku jeste problem sa menjačem.

Pored toga tu je i problem sa prednjim svetlima koja bi se ponekad mogla isključiti bez ikakvog upozorenja! Pretpostavljamo da bi imali više posla, ukoliko bi vam se to desilo tokom noćne vožnje. Šalu na stranu.

Takođe, pucanje potisne ploče i kvačila može biti problem na ovom automobilu.

.

BMW X5

BMW X5

Sledeći na listi ponovo BMW, ovaj put x5, iz prostog razloga zbog problema sa amortizerima, a posle toga je dolazilo do onih, malo većih problema.

U pitanju je motor, tačnije oni dizelski EGR ventili, popravka ovakvog kvara je toliko skupa da možete kupiti neki prosečni auto za te pare.

Takođe su 2018. godine,  iz fabrike javljali da šrafovi na točkovima možda nisu dobro stegnuti i da bi ih trebalo proveriti. Audi Q7

I prvi audi na našoj listi, niko drugi nego famozni Q7.

Najveća mana ovog automobila, kako su javili iz fabrike i po iskustvima drugih ljudi, jesu električni problemi.

A najgora stvar koja može da vam se pokvari, a neretko se dešava je curenje ulja iz motora, što se sigurno neće baš dopasti vašem džepu.

.

BMW X6

BMW X6

Na trećem mestu, totalno neočekivano! Ponovo BMW, ovog puta model X6. Ne kažemo da je loše voziti bmw-a, ko ima para, samo napred 🙂

Kod ovog automobila, učestali su kvarovi na električnom sistemu, a takođe i na motoru, čija će vas popravka koštati i do nekoliko hiljada evra.

Još jedna mana ovog auta je to što je imao problema sa kočionim klještima. Ona bi znala postati zaglavljena i indirektno strugati o diskove, što je znalo nervirati i dekoncentrisati vozače tokom vožnje.

.

Audi A7

 AUDI A7

Ovaj auto možda svima izgleda prekrasno, ali nama ne deluje kao isplativo i pouzdano rešenje.

Naime najveći problem kod ovog Audija je poznat problem sa menjačem, koji je ljudima sam prebacivao iz položaja B u položaj S.

Zanimljiva je i činjenica da je isti taj menjač najskuplji deo ovog automobila, pa savetujemo da budete obazrivi prilikom izbora automobila.

.

BENTLEY CONTINENTAL GT

Bentley Continental GT

I na ne tako zavidnom prvom mestu našao se Bentley Continental GT, koji je najnepozdaniji auto u poslednjih 10 godina. Ko bi rekao? Ovo se dogodi kada Nemci i englezi pokušaju da rade zajedno.. ha ha

Najveći problem ovog auta je definitivno elektronika, znate i sami… Što auto ima više elekrtonike, veće su šanse da se nešto pokvari, šta se može pokvariti na Yugu zar ne?

Najskuplji problem koji može da vas zadesi je problem sa motorom, zbog čije se cene popravke mnogi vozači žale.

I to bi bilo to.

Hvala vam svima koji ste pročitali, nadamo se da ste saznali nešto novo. Podelite tekst sa ljudima za koje mislite da će im biti od koristi, pratite nas i dalje ovde i na društvenim mrežama. Želimo vam puno opreza u narednoj vožnji!

.

Ukoliko još uvek niste poslali član, učinite to odmah i postanite još jedan od 35.000 sigurnih vozača!

Ponudu paketa pomoći na putu možete pregledati ovde.

blog registracija
AMC Novosti

Šta sve utiče na cenu tehničkog pregleda i registracije?

Sigurno ste puno puta upali u diskusiju sa nekim oko “čuvene” cene registracije i tehnickog pregleda: “Da li je 20 ili 25 hiljada? -Ma kakvi, mora to preko 30!”
Ovakvih situacija je mnogo, složićete se. Elem. U ovom tekstu naučićete šta je to tehnički pregled, koja je cena, i na koji način se ista određuje.
Ukoliko pažljivo budete čitali, naučićete dovoljno da budete najpametniji u svom društvu kada se pokrenu ovakve teme.
Šta je tehnički pregled? (zašto je obavezan)

Probaćemo da objasnićemo što je moguće jednostavnije. Pre svega je bitno da znamo da se on radi PRE same registracije. Okej, a zašto? Zato što vozilo mora biti sa tehničke strane ispravno da bi moglo da se uključi u saobraćaj. -Prosto. Sigurni smo da ne zelite da se nađete na kolovozu iza vozača nekog golfa dvojke, koji radi da neke “zaglavice” poslednjih 5 godina, koji se može ugasiti na raskrsnici, koji nema retrovizore, ili štop svetla itd.
Na koliko se radi redovan tehnički pregled?

To zavisi isključivo od starosti automobila. Kraj.
Ako je vozilo starije od 15 godina, što je uglavnom slučaj u Srbiji, tehnički pregled se radi na 6 meseci ili godinu dana.
Dok vozači koji voze nove automobile, imaju privilegiju da tehnički pregled obavljaju svake 2 godine, što je i pošteno.
Važno: redovan godišnji tehnički pregled može da se obavi do 30 dana pre samog zahteva za registraciju
Redovan tehnički pregled se obavlja u servisima koji su za to licencirani i imaju dozvolu da rade taj posao.
Vanredni tehnički pregled

Prosto rečeno: On služi za vozila koja su učestvovala u sabraćajnoj nesreći, radi se pre nego što vozilo bude ponovo pušteno u saobraćaj.
Druga situacija (kontrolni tehnički pregled) kada se radi vanredni tehnički pregled je onda kada se nakon kontrole vozila od strane saobraćajne policije uoči neka neispravnost.
Pre nego dođemo do same cene, moramo da pogledamo šta se to sve proverava na tehničkom pregledu
Šta sve spada u tehnički pregled:

E pa, ovako, ići ćemo redom i nabrojati neke osnovne stvari a zatim i “sitnice”.
Pre dolaska na tehnički, pobrinite se da:
1) Vaše auto bude pretežno čisto, ne sme biti zaprljano u toj meri da se ne vide osnovne neispravnosti
2) Kočnice pod obavezno moraju biti ispravne, kada kažemo kočnice, ručna kočnica je čak i važnija od one nožne, ako vam ručna ne radi kako treba, nažalost ćete morati ponovo da dođete na pregled
3) Korozija – Auto mora biti bezbedan za vožnju, u prevodu: ne sme da ima neka veća mehanička oštećenja u predelu nosećih delova karoserije i poda
4) Što se guma tiče, ne smeju biti istrošene, dubina šara mora biti kao po propisima
5) Stakla – šoferšajbna ne sme imati veće naprsline, tolerišu se manje ogrebotine
6) Prepravke, sve moraju biti ispitane i mora postojati uverenje
7) Identifikaciona pločica ne sme biti ni malo oštećena jer tu stoje podaci o vozilu
8) Mora biti čitljiv broj motora
9) E sad dodatna oprema, Auto mora da sadrži: rezervni točak, prsluk koji reflektuje svetlost, trougao, poluga ili uže za vuču, evropski izveštaj, prvu pomoć, protivpožarni aparat, kaciga (ukoliko je reč o mopedu, motociklu, trociklu, četvorociklu)
Napomena: Vozilo mora da sadrži zimsku opremu od 1. novembra do 1. aprila (zimske gume na svim točkovima i lance za sneg).
Sva navedena oprema naravno mora biti ispravna, pored toga, manje ali ne i zanemarljive stvari takođe moraju biti ispravni, kao što su: brisači, svetlosna signalna oprema, kao i naravno retrovizori.
I konačno, koliko košta registracija vozila?

Pa.. to u mnogome zavisi, samim tim, da bismo odredili kompletnu, tačno određenu cenu registracije u koju je uračunat i tehnički pregled, moramo znati sledeće podatke:
Prva stvar je da li je vozilo teretno putničko ili motocikl.
logično je da je skuplja registracija za teretno vozilo
Zatim godište vozila, itekako bitna stavka, a odmah nakon nje: SNAGA vozila. Tu je sve jasno. Stigli smo do zapremine koja takođe igra veliku ulogu i ljudi se uglavnom na to najviše pozivaju.
Takođe cena zavisi od toga da li je vlasnik vozila invalid, da li je vozilo možda taksi. Da li nam treba saobraćajna ili zapravo tražimo tablice.
Manju ali još uvek bitnu ulogu igraju PREMIJSKI STEPEN (da li je vozilo skorije nabavljeno od strane vlasnika) i broj šteta koje je vozilo imalo.
Poslednje što utiče na cenu je da li želimo samo tehnički pregled ili radimo i registraciju i da li uzimamo takozvani zeleni karton.
To bi bilo to što se tiče ovog teksta, nadamo se da smo bili od koristi, čuvajte vaše automobile.

Novo na putevima

Čuvajte se!!! Da se naježiš!

Opasnost na putu vreba sa svih strana. Saobraćaj je sve opasniji i sve je vise bahatih vozača. Dva videa koja slede su situacije koje su seodigrale u BIH.
APELUJEMO NA SVE VOZAČE DA VOZE UMERENOM BRZINOM, jer prikladnom vožnjom ne štite samo sebe i svoje suvozače već i ostaleučesnike u saobraćaju.
Pogledajte i sami:

Novo na putevima

Kako da spasite auto od “automobilske bolesti”?

Veliki broj ljudi u našoj državi ima problema sa rđom na limariji zbog automobila koji je star dosta godina, pa čak i decenija. To je veomačest problem na većini starijih automobila. Šta uraditi i na koji način rešiti problem ili raditi određene stvari radi preventive.
Cilj je rešiti se rđe i sprečite dalju koroziju. Pojavljuje se na limariji, najčešće strada pod automobila, rub, a takođe i na pragovima. To sudelovi automobila koji su najčešće izloženi vremenskim neprilikama, kao što su kiša, oluja, sneg, a i so koja se posipa po ulici zimi. Iakone padne sneg Vaše vozilo ima rizik širenje i pojava rđe. Korozija se najviše pojavljuje kada je vlaga što prouzrokuje magla.
Logično da što je noviji automobil, ima manje šanse za ove probleme, ne samo jer je auto mlađi, već uglavnom novji modeli automobilaimaju pocinkovanu limariju, koja je mnogo manje rizična za rđu. Čak mnogi proizvođači sad daju i granciju, neki čak i preko 12 godina.
Ovi problem ne utiču samo na estetiku nego i na samu konstrukciju vozila. Iz tog razloga sledi nekoliko saveta za rešavanje ovogproblema:
pre svega trebalo bi detaljno očistiti površinu na vozilu od rđe brusilicom, čeličnom četkom i šmirgl papira sve dok dobro neuradite
ako dođe do potrebe nepravilnosti ispunite gitom.
  • pre nanošenja osnovne boje , potrebno je sve detaljno očistiti, a ostatak naravno zaštiti novinama i sl
  • da bi što bolje bilo odrađeno potrebno potrebno je osnovnu boju, a takođe i boju karoserije da naneste u spreju
  • obe boje potrebno je nanositi vise puta, a između svakog nanošenja osnovne boje potrebno bi bilo površinu dobro išmirglati

OBAVEZNO MORATE DA BUDETE OPREZNI I DA NOSITE RUKAVICE I NAOČARE, A TAKOĐE DA PREKIJETE NOS I USTA!
Tokom zime više faktora koji utiču protiv vašeg vozila. Sitni kamenčići i šljunak koji se nasipavaju protiv proklizavanja stvaraju sitna oštećenja na karoseriji, a kad na takav oštećeni metal dodđe i voda, sneg i so stvoreni su idealni uslovi za rđu na Vašem vozilu.

 

OBEZBEDITE VAŠE VOZILO PAKETOM POMOĆI NA PUTU TOKOM ZIME, KADA SE DOGAĐAJU NAJVEĆE NEPRIJATNOSTI TOKOM VOŽNJE, POPROMOTIVNIM CENAMA !!!!!! https://amcsrbija.rs/paketi/
0800/021-024