Prepoznajte kvar automobla na vreme. – Dobar dan i dobrodošli u još jedan blog. Samo da znate, ovo će biti nešto najkorisnije što ćete pročitati ovog dana.
Da ne bude da vas nismo upozorili.
Naime, govorimo vam o nekim od najčešćih kvarova koje sami možete otkriti, DA SAMI, tako da molimo da obratite pažnju, da biste te kvarove preduhitrili pre nego što oni to urade vama.
Pošto su upravljački i kočioni sistemi najbitniji za nas, stavićemo na njih akcenat jer direktno utiču na vašu bezbednost, pa da krenemo:
Nepreciznost sistema za upravljanje
To ćete prepoznati ako dolazi do stalnih korekcija volana. Ovo je odličan znak da posetite vašeg servisera.
Ako primetite da se vaše gume nejednako troše, znajte da nešto nije u redu sa geometrijom trapa. To se ne može samo od sebe popraviti. To se takođe manifestuje tako što vaše vozilo “vuče” u jednu stranu.
Zbog čega još je obavezno ići kod servisera?
Vibracije pri kočenju, podrhtavanje, mnogo duži trag kočenja ili čak mekana papučica – isto su jedni od dobrih znakova da nešto nije u redu sa vašim kočionim sistemom.
Stigli smo do takozvanog menjača.
Ako čujete lupkanje u predelu kvačila, neprijatni zvuci, podrhtavanje sistema za prenos snage itd, neki su od znakova da nije sve u redu sa vašim sistemom za “menjanje brzina”.
Dalje, ako primetite da vaše vozilo, kada stoji na ravnoj površini nema jednaku visinu na sva četiri ugla, znači da su vam propale opruge.
I za kraj nešto malo o pneumaticima…
Kada vidite da se sredina pneumatika više troši nego krajevi, to znači da su vam pneumatici previše napumpani. Ako se ipak krajevi više troše, znači da nisu dovoljno napumpani.
Zapamtite!
Svaka od ovih navedenih stavki, podrazumeva da posetite vašeg servisera. – Odnosno stručno lice koje će vam detaljnijim pregledom ustanoviti vrstu i tip kvara.
Hvala što nas pratite.
Vaš AMC.